söndag 11 december 2011

Här är Sven!

Just hemkommen ifrån Stockholm, med fina bilder på vår lille Sven.Här ligger han och pratar lite med morfar, de trivs bra ihop.
Bara lite stickat i helgen. Har gjort om en kanten på en sjal. Från början stickades både kanten och sjalen med 3,5mm, men då bubblade den rätstickade kanten sig och blev ful. Jag repade upp och stickade om med 2.5mm och det blev nästan perfekt (2.75mm hade nog blivit bäst).
med hej fr. Tant Kofta

19 kommentarer:

  1. Vilken gulleplutt lille Sven är! =o)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild!
    En sån blick morfar får av lille sötnosen, han ser ut att trivas gott i den trygga famnen!

    SvaraRadera
  3. Vilken söt liten kille! Han och morfar kommer nog att ha mycket att prata om i fortsättningen också.

    SvaraRadera
  4. Herregud, så liten, man glömmer så fort! Jättefin är han! Grattis!
    /Blenda

    SvaraRadera
  5. Åh, underbart!
    Där börjar en relation!
    Fin grabb!
    Kram

    SvaraRadera
  6. En härlig helg förstår vi här i Jämtland! Grattis och God Jul till er alla, från oss alla!

    SvaraRadera
  7. Grattis till er alla! Lille Sven är underbar!
    Nu önskar jag att någon i vänkretsen kunde få en liten... :)
    Klar på den fronten själv, men en liten att låna och gosa med (och sticka till!) vore härligt. :-)

    SvaraRadera
  8. Förstår du är en stolt mormor med så fin liten gosse!

    SvaraRadera
  9. Vilken söt liten Sven!Grattis mormor och morfar!

    SvaraRadera
  10. så speciellt fin bild!


    söööt!

    SvaraRadera
  11. Käre tid vilken fin liten pojke!
    (och morfar med förstås;))

    Anna

    SvaraRadera
  12. Underverk e va dom e ...dom små liven.
    Stort grattis till er alla !

    SvaraRadera
  13. Men jisses! Är de inte otroligt lika? Jag har sett bilden flera gånger förut, men inte tänkt på det förrän nu.

    SvaraRadera