Här ligger han och pratar lite med morfar, de trivs bra ihop.
Bara lite stickat i helgen. Har gjort om en kanten på en sjal. Från början stickades både kanten och sjalen med 3,5mm, men då bubblade den rätstickade kanten sig och blev ful. Jag repade upp och stickade om med 2.5mm och det blev nästan perfekt (2.75mm hade nog blivit bäst).
med hej fr. Tant Kofta
En riktig liten goding
SvaraRaderaVilken gulleplutt lille Sven är! =o)
SvaraRaderaSicken sötnos :-)
SvaraRaderaVilken fin bild!
SvaraRaderaEn sån blick morfar får av lille sötnosen, han ser ut att trivas gott i den trygga famnen!
Vilken söt liten kille! Han och morfar kommer nog att ha mycket att prata om i fortsättningen också.
SvaraRaderaFina Sven! <3
SvaraRaderaEn sån fin pojke! :)
SvaraRaderaHerregud, så liten, man glömmer så fort! Jättefin är han! Grattis!
SvaraRadera/Blenda
Åh, underbart!
SvaraRaderaDär börjar en relation!
Fin grabb!
Kram
En härlig helg förstår vi här i Jämtland! Grattis och God Jul till er alla, från oss alla!
SvaraRaderaGrattis till er alla! Lille Sven är underbar!
SvaraRaderaNu önskar jag att någon i vänkretsen kunde få en liten... :)
Klar på den fronten själv, men en liten att låna och gosa med (och sticka till!) vore härligt. :-)
Förstår du är en stolt mormor med så fin liten gosse!
SvaraRaderaVilken söt liten Sven!Grattis mormor och morfar!
SvaraRaderaså speciellt fin bild!
SvaraRaderasöööt!
Käre tid vilken fin liten pojke!
SvaraRadera(och morfar med förstås;))
Anna
Sån söt liten pojke!
SvaraRaderaUnderverk e va dom e ...dom små liven.
SvaraRaderaStort grattis till er alla !
Vilken liten sötnöt!:)
SvaraRaderaMen jisses! Är de inte otroligt lika? Jag har sett bilden flera gånger förut, men inte tänkt på det förrän nu.
SvaraRadera