söndag 29 januari 2012

Livet på en pinne..

Det har varit tyst på bloggen ett tag, och här ser ni orsaken.
Vi har haft besök av Sven och hans mamma sen förra helgen och till den här kom även hans pappa. Igår kväll blev vi sittande på verandan hela kvällen Sven och jag. Vi satt inslagna i en hemstickad filt,  jag lyssnade på radio och Sven sov (även jag av och till), livet stod stilla och allt var fint.    
Det är en gåva att få sitta med en varm unge och höra snuset och känna babydoften som kommer i små pustar.
med hälsningar från Tant Kofta

24 kommentarer:

  1. SÅ GOTT!Jag vet- jag har turen att fått sex såna små godingar o en till väntas i april.
    Inte mycket annat -är så viktigt :)
    hälsningar Monika

    SvaraRadera
  2. det finaste som finns är små barn som ligger så rofyllt i famnen.

    SvaraRadera
  3. Men åh, så fint!
    Nästan så att jag blev lite lugn i själen bara av bilden på er två...

    SvaraRadera
  4. Det är grädden på moset eller hur? Hur underbart mysigt som helst och man vet minsann att uppskatta det nu när man vet hur fort tiden gick med sina egna barn. Passa på o njut så mycket du bara kan.
    Grattis måste jag ju önska dig också.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Åh så mysigt, jag börjar nästan gråta :) Grattis!

    SvaraRadera
  6. Det ser alldeles, alldeles underbart ut!!

    SvaraRadera
  7. Åh så härligt! Och fint att du verkligen tar dig tiden att bara vara med honom :) Det går ju så fort och vips är de stora , småpluttarna.
    Vilken gallig bild på hakan och kinderna! De är så runda och goa!

    SvaraRadera
  8. Åh, de är så fina de där stunderna... <3

    SvaraRadera
  9. Grattis till en påg. Så härligt det ser ut. Snusa bebis, finns det nåt bättre. Ha det gott. /Christel

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Åh, så fina bilder! Och det är så sant - det finns inget, inget som doftar så gott som de små.
    Ha det så bra!
    Hälsningar
    Höstanemon

    SvaraRadera
  11. Åh, så dejligt!
    Det finns inget bätre!

    SvaraRadera
  12. Det ser verkligen Fale Artut ut! Stunder som värmen länge!

    SvaraRadera
  13. MMmmmmm.. finns ingen godare parfym än babydoft. Det ser väldigt gott ut där ni sitter och har det skönt du och Sven. Kram Torpis

    SvaraRadera
  14. Åh, det ser verkligen mysigt ut! Passa på och njut!
    Kram Pärlmudden

    SvaraRadera
  15. Det gör du rätt!
    Man kan inte säkert få för mycket av den Lilla skapelse,njut så mycket du kan!
    Kram!
    Liene

    SvaraRadera
  16. Så söt!!!
    Hälsningar Kati

    SvaraRadera
  17. Vacker mormor och underskön Sven, gosa på... Lena

    SvaraRadera
  18. Å så fint ni verkar ha det! Längtar till jag får hålla i mina två småtroll!

    SvaraRadera
  19. Njut av tillvaron. De är så goa.Stickar just nu "dina" tomtebovantar. Tack för ett fint mönster.

    SvaraRadera
  20. Åh, så mysigt!! Kan man ha det bättre?!

    SvaraRadera
  21. Så fint! Det ser verkligen skönt och fridfullt ut. Och Sven är ett så fint namn.

    SvaraRadera