Vi har haft besök av Sven och hans mamma sen förra helgen och till den här kom även hans pappa. Igår kväll blev vi sittande på verandan hela kvällen Sven och jag. Vi satt inslagna i en hemstickad filt, jag lyssnade på radio och Sven sov (även jag av och till), livet stod stilla och allt var fint.
Det är en gåva att få sitta med en varm unge och höra snuset och känna babydoften som kommer i små pustar.med hälsningar från Tant Kofta

SÅ GOTT!Jag vet- jag har turen att fått sex såna små godingar o en till väntas i april.
SvaraRaderaInte mycket annat -är så viktigt :)
hälsningar Monika
det finaste som finns är små barn som ligger så rofyllt i famnen.
SvaraRaderaMen åh, så fint!
SvaraRaderaNästan så att jag blev lite lugn i själen bara av bilden på er två...
Det är grädden på moset eller hur? Hur underbart mysigt som helst och man vet minsann att uppskatta det nu när man vet hur fort tiden gick med sina egna barn. Passa på o njut så mycket du bara kan.
SvaraRaderaGrattis måste jag ju önska dig också.
Kram
Åh så mysigt, jag börjar nästan gråta :) Grattis!
SvaraRaderaDet ser alldeles, alldeles underbart ut!!
SvaraRaderaÅh så härligt! Och fint att du verkligen tar dig tiden att bara vara med honom :) Det går ju så fort och vips är de stora , småpluttarna.
SvaraRaderaVilken gallig bild på hakan och kinderna! De är så runda och goa!
Åh, de är så fina de där stunderna... <3
SvaraRaderaGrattis till en påg. Så härligt det ser ut. Snusa bebis, finns det nåt bättre. Ha det gott. /Christel
SvaraRaderaHej!
SvaraRaderaÅh, så fina bilder! Och det är så sant - det finns inget, inget som doftar så gott som de små.
Ha det så bra!
Hälsningar
Höstanemon
Åh, så dejligt!
SvaraRaderaDet finns inget bätre!
Det ser verkligen Fale Artut ut! Stunder som värmen länge!
SvaraRaderaSå härliga bilder!
SvaraRaderaåh!
SvaraRaderaMMmmmmm.. finns ingen godare parfym än babydoft. Det ser väldigt gott ut där ni sitter och har det skönt du och Sven. Kram Torpis
SvaraRaderaÅh, det ser verkligen mysigt ut! Passa på och njut!
SvaraRaderaKram Pärlmudden
Det gör du rätt!
SvaraRaderaMan kan inte säkert få för mycket av den Lilla skapelse,njut så mycket du kan!
Kram!
Liene
Så söt!!!
SvaraRaderaHälsningar Kati
Vacker mormor och underskön Sven, gosa på... Lena
SvaraRaderaÅ så fint ni verkar ha det! Längtar till jag får hålla i mina två småtroll!
SvaraRaderaNjut av tillvaron. De är så goa.Stickar just nu "dina" tomtebovantar. Tack för ett fint mönster.
SvaraRaderaÅh, så mysigt!! Kan man ha det bättre?!
SvaraRaderaSå fint! Det ser verkligen skönt och fridfullt ut. Och Sven är ett så fint namn.
SvaraRaderaÅh så mysigt!!
SvaraRadera