Hej! Attans att man bor i Skåne. Annars hade jag hängt med.....Jag gick på Stenebyskolan 1972. Det hade varit roligt och sett om man känner igen sig:-))./ Birgit
Hej! Attans, jag bor också i Skåne och min man har gått på Steneby. Men just denna helg är det ett väv-event i Ystad som jag skall vara med på. Men vid nästa lämpliga tillfälle vill jag vara med och sticka "uppifrån och ner kofta". Jag har beskrivning, men det blir aldrig av. Så jag får kolla här om det blir något mer tillfälle. Lotta Du är Duktig som håller igång bloggen och alla projekt.
Hej!
SvaraRaderaAttans att man bor i Skåne. Annars hade jag hängt med.....Jag gick på Stenebyskolan 1972. Det hade varit roligt och sett om man känner igen sig:-))./ Birgit
Hej!
SvaraRaderaAttans, jag bor också i Skåne och min man har gått på Steneby. Men just denna helg är det ett väv-event i Ystad som jag skall vara med på.
Men vid nästa lämpliga tillfälle vill jag vara med och sticka "uppifrån och ner kofta". Jag har beskrivning, men det blir aldrig av. Så jag får kolla här om det blir något mer tillfälle. Lotta Du är Duktig som håller igång bloggen och alla projekt.
Vad roligt det låter, tyvärr kommer jag vara relativt nybliven mamma för andra gången så tiden är inte ultimat.
SvaraRaderaJag bor inte i skåne. Jag ska heller inte ha barn det närmaste. Så jag har anmält mig. :) Det ska bli så roligt. Vi ses!
SvaraRadera/Sofia
Ja har åxå anmält mej !! ...har ju köpt mönstret så d blir ju bra å köra lajv me författaren själv ^^
SvaraRaderaHoppas vi ses !