Att få blommor vid dörren har hänt mig några gånger och känns lyxigt eftersom vi bor en bit från stan.
Idag kom ett "tårtbud" ifrån mitt favoritkonditori (inte för bakverkens skull det är loggan jag gillar.)I kartongen låg en tårta från min Bellla.
Hon vet att jag gillar fåret Shaun och att sticka, så roligt och uppiggande med just den bilden.
Till sist får ni en liten film som alltid får mig på gott humör.
Med hej fr. Tant Kofta

Vilken fräsig tårta du har fått! Don efter person kan man säga :)
SvaraRaderaVilken omtänksam dotter du har!
Och tack för filmen med Shaun! Den kunde man inte låta bli att skratta åt!
Ha en härlig helg!!
Fåret Shaun är en favorit här också! :)
SvaraRaderaStort grattis på födelsedagen Lotta! Kram från en skraltig Torpros
SvaraRaderaÅåh vilken härlig tårta. Grattis på födelsedagen!
SvaraRaderaKram Birgit
Grattis!
SvaraRaderaSå sött! Både av dottern och själva tårtan.
Åh, vad gulligt gjort av din dotter, grattis!
SvaraRaderaden tårtan hade jag gärna testat, svarta katten påminner mig om tablettaskar man fick som liten, undrar om de finns kvar?
SvaraRaderaGrattis på födelsedagen, till tårtan och till att ha en sån fantastisk dotter!
SvaraRaderaEtt väldigt sent grattis och tack för den lilla roliga filmen. Shaun är min favorit också :-)
SvaraRaderaGrattis ser verkligen god ut . Fick också en tårta när jag fyllde år från Weekendfrukost.se . Verkligen uppskattad present
SvaraRadera