torsdag 1 mars 2012
Imorgon......
Åker jag till Kil
Och det skall bli väldigt roligt!
Om du har tillfälle så tycker jag att du skall passa på du också.
Du kommer inte att ångra dig!
Läs mer
HÄR
2 kommentarer:
Torprosen
1 mars 2012 kl. 19:39
Ha så himla kul!Kram Torprosen
Svara
Radera
Svar
Svara
Gärdet
1 mars 2012 kl. 23:38
Vi syns på lördag! Då ska du lära mig att sticka en mössa :)
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ha så himla kul!Kram Torprosen
SvaraRaderaVi syns på lördag! Då ska du lära mig att sticka en mössa :)
SvaraRadera