Idag kom en sändning med stickor och lite annat. Känner mig lite som Lotta på Bråkmakargatan när jag plockar upp dem i mitt lilla koffertrum."Möblar" så att det blir fint.
Tänk vilken tur att jag fyndat burkar, korgar och skrin på loppis under lång tid! Det finns alltid något som passar fint i gömmorna som kan komma till användning. Idag ett syskrin, en gammal kaffeburk och en korg i rosabetsad halm och rotting med plyfabotten. Nu finns långa runstickor till koftor, lyxiga fyrkantiga i rosenträ eller lätta i aluminium. och så strumpstickor till mitt glada sockgarn.
med hej fr. Tant Kofta

så fint du gjort! Ska verkligen se till att göra en utflykt!
SvaraRaderaVilken fin garn har du i kofferten.
SvaraRaderaHur fungerar det där med fyrkantiga stickor?????
SvaraRaderaen som inte vet det hälsn. Stina