måndag 13 oktober 2008

Torprosen är igång med egen blogg!

Torprosen är min "koftfotograf"
Nu har hon egen blogg och länk till den ligger i min länklista.
Hennes bilder blir alltid sååå bra!
För att underlätta efter fotografring lånar jag med mig hennes kamera hem till min dator och laddar sen över bilderna. Nu är hon ingen måttlig eller lagom person så datorn får stå och knacka en rejäl stund då bilderna laddas. Igår fick jag 570 bilder och har nu valt ut två godingar till er:

Årets sista humla får sig ett skrovmål i en stockros, snacka om frosseri.

Ett annat litet fly äter lite pollen i en höstanemon. I somras hade Torprosen ett förhållande med en Amiralfjäril i flera dagar. Han flög från ros till ros och vecklade upp sig så Torprosen kunde fota ur olika vinklar.
Ha det gott hälsar Koftan.

Inga kommentarer: