lördag 21 november 2009

Många tack!

Det här med hur stor en barnvante skall var är inte så lätt att reda ut. Men jag har fått hjälp på vägen, så nu ligger jag i startgroparna för "prinsesstårtvantar" i barnstorlek. Stort tack till Tålamodspåsen som skickade flera kopior bla. från boken om nålbindning som Naturlikt berättade om. Så vill jag tacka barnen på Gul och Musiken för att de ställde upp så jag fick rita av deras händer. Det var mycket engagerade barn som stod runt pappret och resonerade. En pojke frågade mig vilket som var bäst att skriva när det gällde hans ålder. "Jag är fyra, men fyller 5 om två veckor". Alla var överens om att det vara bra att skriva 4 nästan 5år Så vill jag tacka Call design för fina nyckelband.
Och Klara Johanna som skickade fina vantar i byte mot rizomer till femöringar.
Om en stund ska jag blogga igen för här skiner solen!
Med hej fr. Koftan

2 kommentarer:

Sunna sa...

Underbara händer och jag är också bara nästan när jag fyller år

Rosenvante sa...

Vilka härliga ungar