måndag 14 december 2009

Hjärtan till många och en award till Norge

Jag har skött mig dåligt ett tag, är usel på att kommentera i alla fina och inspirerande bloggar.Därför vill jag skicka två fina hjärtan som kompensation till er allihop. Hjärtat är en fin symbol, enkel och med mycket värme. De här har Torprosens söta döttrar gjort och de hänger nu vid dörren när man går in hemma hos mig.
För över en vecka sedan fick jag en award av den sötaste av Sveriges ulldamer, Fale Artut
Hon är en goding ska ni veta, ett mycket stort, varmt och ödmjukt TACK!
Så nu har jag gått några dagar och funderat över vem som skall bli nästa person att få awarden av mig. Ni är så många som har fina bloggar! Jag har flera läsare i våra Nordiska grannländer.
Ibland tänker jag att "vilka är det på Färöarna, Åland eller Island som återkommer och läser min blogg med regelbundenhet" Några Nordiska kamrater känner jag till och en av dem vill jag särskilt tacka. Anne på Landet har en så fin blogg. Snygg och med en varm och medmänskligt ton. Så varsågod Anne awarden är din!
Med hej fr. en lite vintertrött Kofta

9 kommentarer:

ANNEPÅLANDET sa...

Næmen, skal jeg få en award - tusen takk! Det varmer, skal du vite :)

Nå daler julesnøen over Oslo, det er så kaldt og hvitt og vakkert, vi får håpe det varer en liten stund. Ha en fin førjulsuke!

Sunna sa...

Jag kniper lite av hjärtat, jättefina och tack för mönstret på mössan, har redan testat och den blev kanon

Anonym sa...

Hej där!

Kan instämma i att du har en inspirerande blogg! Halkade hit av en slump för några veckor sedan och har sedan dess tittat in ganska ofta. Då beställde jag ett häfte med uppifrån och ner koftan, men det projektet har jag inte gett mej in på än. Däremot har det blivit några muddar i all enkelhet. Gillar stickprojekt där jag vet att jag orkar göra klart innan jag börjar med något annat... Är periodare när det gäller alla mina intressen...

Ha det bra, Iréne JB

Kristina sa...

Den där vintertröttheten känner jag väl igen. Man får inte gjort det man föresätter sig och huset är i lägervall! Denna vecka gäller det att skärpa till sig på den fronten!
Mössan är jättesnygg! Hurdan är klifaktorn?
Kram Kristina

fale artut sa...

Klifaktorn undrar jag också över.... Jag skall se om jag har något MJUKT.... TACK ska Du ha för dina rara ord, du är en sann GOKNUL!

Daniel sa...

å du skriver när du hinner!

Du e sååå duktig!

liene sa...

Hej! Fina kransar!
Och Du med!
Ta det lungt och då rullar ju det sakta frammot!
mvh liene

Jennan sa...

hej Tant och tack för den rara beskrivningen. kram och God Jul om vi ej syns innan!

Lillsnörpa sa...

Så himla fina hjärtan! /Lillsnörpa