tisdag 29 januari 2013

Så många fina förslag!

Jag är alldeles överväldigad över alla fina, vackra, fyndiga och roliga namnförslag på sjalen!
 Nu är det 100 personer som lämnat förslag. Skall nu sätta mig och sammanställa det i ett dokument.
För att visa min uppskattning lottar jag ut en beskrivning varje gång antalet förslag passerar 20. Så nu är  vi uppe i 5 mönster som lottas ut när tävlingen är slut. Undrar hur många det blir till slut?
Och hur skall vi (som är jury) utse det vinnande förslagen?
Med många varma hej fr. Tant Kofta
Och skriv era namnförslag här

4 kommentarer:

Emmas dagar sa...

Oj då kära nån då! Du får väl helt enkelt göra fler sjalar att använda namnen till :-)

Unknown sa...

Jättefin sjal! Stairway to heaven är mitt förslag på engelska. På svenska kan den heta Himlastegen eller varför inte Jakobs stege.

Anonym sa...

Hej!
När jag såg närbilden på den blåa fina sjalen dök genast TITTUT upp i huvudet så det är mitt namnförslag.
Hälsningar Farmor
tireb@cleanmail.se

Anonym sa...

Vilken härlig sjal!
Namn som dök upp var ryggraden eller livets träd :-)
Anki
Anki@imeganet.se