tisdag 12 februari 2013

Öppen koffert och Syfestival

Just nu är jag i slutspurten inför helgens Syfestival i Älvsjö. På bilden ligger filisilk som kan bli en Klippkortsjal om man vill. På mässan har jag med olika sjalgarner, handfärgat (som på bilden) eller av färgväxande bomull och sjalbeskrivningar. Jag har också stickset till roliga mössor, prinsesstårtavantar och lite garn till koftor. Mina båda häften Mössor "hit och dit" och Nya Kofta "uppifrån och ner" är också med.
Flera har frågat var man kan få tag på garnet om man inte skall till Älvsjö och ni som bor i Göteborgsområdet är hjärtligt Välkomna på öppen koffert hemma hos mig Första lördagen (10-14) och tredje tisdagen (11-18) i varje månad.
I mars är det Lördagen den 2:a mars och Tisdagen den 12 mars.
Söndagen den 3:e mars skall jag till Borås med koffertarna Här kan du läsa om det. Och Lördagen den 23 mars skall jag till Halmens hus i Bengsfors och hålla koftakurs läs Här om du vill veta mer.
Tydligare info kommer i nästa vecka nu återgår jag till Syfestivalfix.
Allt gott från Tant Kofta

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer du med kofferten till Symässan i Malmö den 15-17 mars?
Agneta

Anna Martina sa...

Så härligt det ser ut! Måste planera in en helg för att besöka dig och botanisera bland garnerna!

Manduzana stickar sa...

Jag ska absolut leta upp dig på syfestivalen och kika på ditt garn :)

Maria sa...

Garnet är som godis!

Hugomamma sa...

Tack för klappandet av dina fina garn.
Jag är så glad för prinsesstårtsetet som jag köpte i grönt och min väninna är lika kär i sitt rosa set.