fredag 6 februari 2009

Fotoutmaning 6:e bilden i 6:e mappen

Jag har fått en rolig utmaning av Maria och resultatet av nedanstående text är bilden på mig i min rosa angorakofta som nu flyttat till Stockholm. Det är Torprosen som är fotograf. Bilden är fin, visar kanske inte min stiligaste sida. Vi har ganska kul under våra fotstunder och det framkommer ganska tydligt på den här bilden.
Jag skickar vidare utmaningen till Garnhumlan och Torprosen så får vi se vad de har i sina bildmappar. Eftersom jag varit hemma hos Torprosen och rotat i hennes dator så vet jag att där saknas inte bilder.
Gör så här:

* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)


* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)


* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.


* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .


* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.


* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade
Jag har också fått en utmärkelse av Carina, men den återkommer jag till imorgon, efter loppisturen. Nu ska jag fredagsmysa lite

3 kommentarer:

fale artut sa...

Koftan och Torprosen är verkligen en oslagbar kombination!

teresa sa...

Hej, är det så du ser ut?! Då skulle jag ju kunna känna igen dig...
Bor du alltså nära Kungälv o går till Second hand där?? Jag var där imorse o letade mönster. Ingen fullträff men jag har med mig lite hem som jag ska inspektera sen. (Däremot hittade jag en tjock roman av Amos Oz som jag tänker tillbringa lördagkvällen med.)
Fin kofta, härliga färger!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Bohusstickan. Jag bor en mil utanför Kungälv och besöker ofta Second hand. Snart hittar vi nog varandra.