måndag 30 augusti 2010

Nya Knappar i lådan

Stickameras "En Kofta Knappar" är en så bra idé! Självklart anmälde jag mig och så för några dagar sen låg ett kuvert i min låda.Det är Ingmarie från Säter med bloggen Stickat och klart som skickat dem. Henne träffade jag på workshop hos Wålstedts i somras (och nu håller hon på med en uppifrån och ner i Blå granit). Hon skriver att hon tänkte på mig då hon såg de fruktiga orange färgade knapparna och hon har rätt. Jag gillar dem skarpt. Är även förtjust i den buktiga bruna knappen som är så där farmorsaktig av den blir jag varm om hjärtat.Så stort tack för de fina knapparna
med hej fr. Koftan

7 kommentarer:

Tez sa...

det ser ut som du radat upp lördagsgodiset ;) knappar kan vara så vackra!'
//Tez

Dödergök sa...

Oj vad fina de var, riktigt smaskiga som hårda karameller.

Maria sa...

Så trevliga knappar! Det var ett kul byte - får nog "hoppa på" det nästa gång det dyker upp.
Maria

Filifjonkan 1 sa...

åh så härliga knappar ser ut som godis nästan Tänk så knappar har utvecklats mot förr i tiden ojoj de tär enormt

Skarvtjärns Greta sa...

Har skickat en award till dig, men har vissa problem... Kolla min blogg

Stickgalen koloniägare sa...

Har skickat en Award till dej men lyckas inte länka. Titta in till mej

Lilli sa...

Hejsan! Verkligen härliga knappar! Det är kul med knappar och tillbehör, tycker jag. De bruna ser ut som chockladbitar, nästan :) Ha det gott!