tisdag 2 juli 2013

Öppen koffert....

Välkommen på Öppen Koffert nu på lördag den 6 juli. 
 Det blir premiär för små fina nystan med 100% kashmir som kan stickas till riktiga lyxmuddar. Garnet köpte jag på min resa till Kina och Inre Mongoliet.
 Dessutom är alla knappar ur lagret uppsatta på skivor så att du kan se vad som finns att köpa.
 De ligger sen sorterade i små påsar i hurtsar så att jag skall hitta rätt knapp när du valt den du önskar på skivan.
Idag räknade jag dem. Här finns 866 olika knappar att välja mellan de flesta vintage och från 50 och 60 talet.
Dessutom serveras kaffe och Åsa skall baka sina beryktat goda bullar.
Hjärtligt Välkommen! Hälsar Tant Kofta
ps. Åk norrut från Kungälv mot Lilla Edet på den västra sidan om älven, efter ca 1 mil sväng vänster vid rödgul skylt Valler 2 och skylt Tant Kofta. Efter 1,5 km är du framme. Med Gps, slå Valler 340 och du kommer rätt. ds.

3 kommentarer:

fale artut sa...

Ojoj, så lockande!
Är hos Dig i tanken när vägen är aningen för lång!
Snyggt jobbat!

Maria B sa...

Bara att komponera knapptavlorna måste ju ha varit underbart... Mycket stimulerande för ögat och själen. Lycka till! Själv bor jag för långt borta...

maja sa...

Åh vad jag önskar du fanns närmare :(