onsdag 12 mars 2014

Saknar du ditt beställda häfte….

Här ligger den bunt med stickhäften som skall postas idag och det är så fint att tänka att det stickas koftor både här och där ute i stugorna.  
Men nu har jag ett problem. När jag går in på banken hittar jag inbetalningar som saknar identitet. Det kan stå Tant Kofta eller överföring eller ett fakturanummer som inte finns i mitt bokföringssystem. Om du beställt och inte fått ditt häfte måste du skicka ett mail och berätta det så jag kan skicka.
Maila till hej@tantkofta.se och berätta vilken dag du satte in  pengar så jag kan bocka av och få det rätt.
Har ett  bekymmer till, under Fårfesten i Kil kom en kund och köpte sjalgarn och en sjalnål av horn. På kvällen låg sjalnålen kvar i sin påse på mitt bord. Hör av dig så skickar jag den!
Med hej fr. Tant Kofta

2 kommentarer:

metamorphosis sa...

Nu har jag varken varit på Fårfesten eller beställt något häfte - men oj, vilken bra kundservice detta inlägget visar på! <3

Di sa...

Tack mitt häfte har kommit 😊trevlig helg