lördag 18 oktober 2014

Öppen Koffert, 11kaffe och JULKLAPPSÖPPET…...

Jag fortsätter att ha öppet på det sätt jag brukar året ut, med några små ändringar.
Nu på tisdag den 21 oktober har jag öppet (11 - 18) men erbjuder inte något 11kaffe. 
Jag finns i butiken och nystar materialpaket inför Syfestivalen i Älvsjö nästa helg.
 Lördagen den 15 november är det dags för mitt årliga JULKLAPPSÖPPET mellan 10 och 14
Då finns det massor av nyfärgat garn och sticktips till julklappar och lite extra fina grejer.
Och som vanligt extragod fika med lite julstämning.
I december har jag Öppen koffert lördagen den 13 december mellan 10 och 14. Men hoppar över tisdagen den 23 december då jag tror ni har annat för er. Om du vill komma någon annat tid hör av dig så stämmer vi av en lämplig tidpunkt, maila då till hej@tantkofta.se
Med hej och välkommen fr. Tant Kofta
Ps. Hos mig kan du köpa presentkort ds.

Inga kommentarer: