måndag 8 december 2014

Sjalklubben är fullbokad.

Alla platser blev snabbt bokade igår eftermiddag, Eddy och jag känner oss så glada och uppmuntrade över det stora intresset. 
Något jag lärde mig i går är man inte skall öppna en webbshop samtidigt med en sjalklubb som många vill vara med i . Lösenordslåsningan av webbshoppen var mycket svår att lösa upp samtidigt som över hundra personer är inne och klickar och försöker komma in. Jag låste upp, sparade, tittade och låset hade inte öppnat sig, gång på gång.  Samtidigt var ni otåliga och ivriga, mailade, skickade meddelanden och ringde. I min låda låg sen över 100 meddelanden.
Jag vet att många av er är glada som kom med och några ledsna och besvikna för att ni inte fick plats. Så hade det blivit även om lösenordslåsningen inte hade krånglat. Jag gjorde mitt allra bästa för att allt skulle fungera och även mitt allra bästa för att det skulle bli rättvist men vilka som kom med. Medlemskapet skapades samtidigt med ett köp i webbshopen.
När du gjort köpet fick du också ett mail med en bekräftelse. Har du gjort ett köp och inte fått en bekräftelse kan det vara så att du i din iver skev din mailadress felaktigt. Har du inte fått någon bekräftelse och vet med dig att du fullföljde köp i webbshopen ta då kontakt med mig via mail eller i webbshopens kontaktformulär så kan jag gå in i det registrerade medlemsregistret och titta om du är med.
Allt det bästa till er från Tant Kofta

6 kommentarer:

fale artut sa...

Lycka Till och God Jul bästa Tant Kofta!

Sockan o Vanten sa...

Ser verkligen fram emot mitt första sjalpaket. God Jul! /Ulrika

AlpakkaAnna sa...

Jätteroligt att ni fick sånt gensvar! Grattis <3

September sa...

Lycka till med sjalklubben. Superkul att det var så många som ville vara med. Då blir det säkert fler framöver och DÅ ska jag vara beredd och färdigbeslutad.

miastick sa...

Grattis till succén! Jag klickade på bilden för att komma till webshopen, men det funkar inte. Jag kommer inte till den utan får felmeddelande. Kanske är jag tusende personen att påpeka detta? ;)

curiosa´s stickerier sa...

Hej Lotta, försökte komma in i webbshoppen men det funkade tyvärr inte
Mvh Wilhelmina