måndag 5 januari 2015

God fortsättning….

Hoppas att era helger varit fina och vilsamma, häromdagen var det ett litet vårljus i luften och det är ger hopp.
Alldeles nyss öppnade sidan med Soft Donegal Tweed i min webbshop. Det är ett mjukt ullgarn som jag kan erbjuda i över 40 nyanser. Garnet har en sträckning på 180m/50gram och med stickor 3,5mm blir det ca 23m/10cm och med dubbelt garn och stickor nr 5 18m/10cm.
På min hemsida www.tantkofta.se kan du även läsa om mina öppettider i butiken, mina turer ut med koffertarna jag gör och strax kommer vårens kursutbud.
Med hej fr. Tant Kofta

5 kommentarer:

fale artut sa...

Tjusigt!!

Tyg och otyg sa...

Så vackert!

Anonym sa...

Vilka underbara färger!

September sa...

Som en vacker tavla.

Smycka sa...

God fortsättning till dig också! Ulrica =o)