torsdag 30 juli 2015

Lite info....

Här är de tider som jag har öppet hemma i min koffert under augusti 2015. Observera att torsdagen den 13 augusti är jag ute på vift med mina koffertar. Då finns jag på Grebbestads folkhögskola och håller kurs och har en Öppen koffert där i Folkhögskolans bildsal mellan 16 och 19. Hjärtligt Välkommen om du har vägarna förbi. 
Just nu sitter jag och förbereder hösten. Det kommer lite nya modeller och andra nyheter och så skall jag ut på två mässor:
Syfestivalen i Borås i slutet av september och Syfestivalen i Älvsjö mot slutet av oktober.
För att underlätta för dig håller jag nu min sida Öppen koffert uppdaterad med aktuell information. Då kan nå den genom att klicka på växthuset i högerspalten eller genom att kika HÄR.
Hjärtligt Välkommen!
med hej fr. Lotta

Inga kommentarer: