fredag 30 januari 2009

Fredagslyx

Det låg ett tjockt brev i lådan då jag kom hem!Ett så rart kort och tre underbara nystan med Rowans SilkWool i en vacker lite viktoriansk och gammaldags lila färg. Det är Bella som köpt nystan och till skickat mamsan.
Kan en fredagkväll bli bättre?!
Hon skriver och hoppas att det inte är någon " hemsk syntet".
Nej Bella, detta är creme de la creme!
Tack goa Bella!
Nu ska jag provsticka och fundera vad jag ska göra. Det lutar åt någon slags krage eller sjal.
Är det någon som kan tipsa mig om en fin modell?
Hej fr. Koftan

3 kommentarer:

fale artut sa...

En sån perfekt present!
Skicka en Guldstjärna till dotra från mig! Ha en SKÖN helg!

Annas garndrömmar sa...

Det var inget dåligt fredagspaket! Du har riktigt fått med glansen i garnet på bild också!
Och så HIMLA FINT du har stickat "tant kofta" :)

Kristina sa...

Gud, vad sådant värmer, och vilket fint garn sen'!